Zapomniany Strych

Zapomniany Strych

sobota, 11 kwietnia 2015

Biało - szara komoda

Odnowiłam jakiś czas temu komodę. Była w bardzo dobrym stanie, ale właścicielka zmieniała wystrój wnętrz i jej stary kolor nie pasował do nowej stylizacji.

 

I zaczęło się: 
Pokaże Wam jak wyglądała krok po kroku moja praca nad nią. Komoda trafiła do mnie już zeszlifowana. Do odnowienia komody użyłam farb akrylowych i lakieru akrylowego.



Nałożyłam pierwszą warstwę białej farby. Na białą farbę nałożyłam szarą farbę. Obie farby wcześniej rozcieńczyłam wodą (za radą koleżanki - Dziękuję :) ) i dzięki temu kolejna warstwa farby nie zakrywała całkowicie poprzedniego koloru.



Tak wyglądała komoda po nałożeniu jednej warstwy farby białej i szarej. Nałożyłam każdego koloru farby po 3 warstwy na przemian.


Po 7 warstwach farby (ostatnią 7 była warstwa białej farby) komoda wyglądał tak:




Komoda miała być biała z lekkim poszarzeniem, więc pomalowałam ją jeszcze raz biała farbą mocno rozcieńczoną. 







A oto efekt końcowy:



Ell

2 komentarze:

  1. Na koniec jest farba biała czy szara? Bo na zdjęciu wygląda mi na szarą. Wyszło super! Mnie tylko te uchwyty nie bardzo pasują, no ale to kwestia gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnia warstwa farby była biała.
      Gałki wybierała właścicielka komody, pasowały Jej do całego wystroju pokoju/mieszkania.

      Usuń